1 ) ابتدا شما روی لینک دانلود که می تواند عکس یا نوشته باشد راست کلیک کنید و گزینه ی Copy Link Locatian را انتخاب کنید که همان لینک دانلود می باشد. البته گاهی اوقات ممکن است کلمه ی Copy Link Locatian به حالت Copy Link  یا  Copy Locatian باشد و هیچ تفاوتی ندارند و این تفاوت در مرورگر ها و بعضی سیستم های وبلاگدهی می باشد.




2 ) سپس متن مطلب مورد نظر خود را کپی کرده و در ارسال مطالب قرار دهید البته لینک دانلود را هم با متن کپی کنید. سپس به ویرایش لینک دانلود بروید. بعد لینک کپی شده را جایگزین کنید یا به صورت معمولی لینک اولی را به طور کامل پاک کنید و بعد لینک کپی شده ای را که در مرحله قبل کپی کردید را جایگزین کنید.






چنانچه که می بینید در آخر لینک 36 به 37 تبدیل شده است.


و بعد روی بروز رسانی یا تایید کلیک کنید. دیدید چه قدر آسان بود! اما به نکات زیر توجه کنید :


1 ) علت این که لینک کار نمی کنه این هستش ولی بعضی لینک ها لازم نیست که این کار را انجام دهید و وقتی لینک دانلود را با متن کپی می کنید ، لینک دانلود سالم است و راحت دانلود می شوند و اما بعضی لینک ها که معمولا از یک هاست بوده و یا حجم بالایی دارند وقتی لینک دانلود را با متن کپی می کنید ، لینک دانلود خراب است و کار نمی کند بلکه فقط حالت لینک را دارد اما وقتی می روی در ویرایش مطلب می بینی که لینک نداره که به این لینک ، لینک مرده می گویند.


2 ) لینک یک آدرس اینترنتی هست و ما با آپلود کردن آن روی یک فضایی مجازی در شبکه ی گسترده ی اینترنت و در سروری آن را به وجود می آوریم. همیشه باید برای قراردادن عکس یا فایلی که در کامپیوتر و یا لبتاب و ... قرار دارد آن را در اینترنت آپلود کنیم تا به اشتراک در بیاید و قابل دریافت باشد.


منتظر مطالب جدیدی باشید.


دوستان اگر از این مطلب  خوشتون اومد لطفا برای خشنودی ما یک نظر کوچولو بذارید تا ما هم امید بگیریم و براتون مطلب بگذاریم . ببینیم کی زود تر نظر میده